Обмін та повернення товару

Згідно діючих норм українського законодавства, парфюмерно-косметичні товари належної якості не підлягають поверненню або обміну.

Згідно статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 р. №1023-ХІІ і Додатку №3 до Постанови КМУ «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» від 19.03.1994 р. №172, до товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), належать: парфюмерно-косметичні вироби, предмети санітарної гігієни, товари в аерозольній упаковці тощо.

ASTRA має багатолітню репутацію надійного продавця. Усі товари, представлені в нашому магазині, є оригінальними. Ми працюємо лише з ексклюзивними дистриб'юторами аптечної косметики в Україні. Купуючи в нашому магазині, Ви захищаєте себе від неякісного, підробленого, простроченого або транспортованого та збереженого без дотримання аптечних умов товару. Ви гарантовано отримуєте оригінальний, високоякісний і безпечний товар, що сертифікований в Україні згідно санітарно-гігієничних норм для косметичної продукції. Всі товари мають українськи стікери офіційного постачальника та зрозумілі дати зберігання.

Заміна бракованого товару

При виявленні заводського дефекту товару (наприклад, не працює дозатор, пошкоджена пляшка), ми обов'язково обміняємо його на товар належної якості.

Браком не є відсутність охоронної плівки на коробочці чи дозаторі на пляшці, а також захисної діафрагми під кришкою засобу, якщо такий товар поставляється виробником без них. Звертаємо увагу, що наявність та матеріал захисної плівки/діафрагми може змінюватись в залежності від конкретної партії товару.

Для обміну бракованого товару звертайтесь, будь ласка, за адресою info@astramed.com.ua або за телефонами (044) 585-78-62, (050) 441-60-21, (067) 216-65-65, (093) 921-26-51 (з 8:00 до 21:00 щоденно), і наші співробітники вирішать проблему в найкоротші терміни.

Повернення кур’єром чи поштовою службою

Зверніть, будь ласка, увагу, що кур'єр магазину не уповноважений надавати консультації щодо товару.

Відкриту посилку із замовленням кур’єрові або співробітнику поштової служби повернути вже неможливо. Всі питання, що стосуються комплектації вашого замовлення, відсутності товару або наявності заводського браку, вирішуються лише з консультантом інтернет-магазину astramed.com.ua.

Відразу при отриманні перевіряйте стан відправлення в присутності представника поштової компанії. У разі виявлення пошкодження пакування посилки при перевезенні поштовою службою, складіть Акт прийому-передачі і Претензію з представником або кур’єром, вказавши всі пошкодження ДО ВІДКРИТТЯ ПОСИЛКИ.  Якнайшвидше повідомте нам про те, що трапилося телефонами (044) 585-78-62, (050) 441-60-21, (067) 216-65-65, (093) 921-26-51 (з 8:00 до 21:00 щоденно) або в мессенджер на сайті і ми зробимо все можливе, щоб вирішити проблему в найкоротші терміни.

Претензії клієнтів, що стосуються пошкодження, які були виявлені після відриття посилки та не підтверджені актом, прийматися не будуть.

Для нас важливо, щоб Ви були задоволені нашими товарами та сервісом. Ми дбаємо про нашу репутацію як надійного магазину атпечної косметики. Тому просимо Вас повідомляти нам про порушення або будь-яку незадоволеність. Ми постараємся вирішити будь-яку проблему найкращим чином та в найкоротші терміни. Для нас важливо, шоб Ви замовляли у нас надалі, а також рекомендували наш магазин іншим покупцям!